Răspunsuri

2014-07-21T21:13:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+0,5a=4.
a=4·0,5
a=2

calculăm  a+1/a=2+1/2
=2+0,5
=2,5 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T21:13:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+1/a=4  |²

(a+1/a)²= 4²

a² + 2* a * 1/a + 1/a²=16

a² +2 +1/a²=16

a²+1/a²=16-2

a²+1/a²=14
1 5 1