Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-21T18:22:25+03:00
Bd=bc-dc
bd=25-16=9
=>BD=9cm
Cu teorema catetei aflam Abla2=bc ori bd
abla2=25 ori 9
ab la2=225
ab=15
Cu teorema lui pitagora aflam ac
Ac^2=Bc2-Ab^2
Ac^2=625-225
Ac^2=400
Ac=20
1 5 1
2014-07-21T18:38:35+03:00
Bd=BC-CD=25-16=9 cm
in ΔABD : AB²=BD²+AD²=81+AD²
In ΔADC: AC²=AD²+DC²=AD²+256
=>Daca le adunam:  AB²+AC²=2AD²+81+256    (1)

In ΔABC:                  AB²+AC²=BC²=625              (2)

=> din (1) si (2) Avem:
2AD²+337=625
2AD²=288
AD²=144
AD=12

=> AB²=81+144=225
AB=15

AC²=144+256=400
AC=20
Eu am facut teoria conspiratiei!
cum a rezolvat Wenzel e mai simplu....
si mai bine
ok mersi frumos