Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T17:01:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A = [3^{2+1}; 3^{2+2}; ......... 3^{2+(n-2)}]

=> A are n - 2 elemente
1 5 1
2014-07-21T18:11:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Intr-un sir Gauss de tip
3+4+5+...+n
numarul de termeni este :
(n-3)+1=n-2