Dorel consuma in 2 zile un litru de lapte.Stiind ca el are 3 frati ,care beau lapte la fel ca Dorel ,cati litri de lapte vor consuma copiii intr-o jumatate de luna?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T15:30:52+03:00
Daca consuma in  doua zile 1 litru trebuie sa aflam cat consuma intr-o luna.

1litru............2 zile
x litru..........  30 zile
_______________
x=30:2
x=15(litrii consuma Dorel pe luna)
15:2=7,5(litrii consuma Dorel in o jumate de luna)
7,5x4=30(litrii de lapte consuma Dorel in o jumate de luna impreuna cu cei 3 frati ai sai)
3 4 3
2014-07-21T15:31:02+03:00
Daca Dorel consuma in 2 zile un litru de lapte asta inseamna ca intr-o zi consuma 1/2=0,5 l

deci ei sunt 4 frati care beau fiecare 0,5 l pe zi 
deci in total 0,5*4=2 l pe zi beau toti

Deci in 15 zile o sa bea 15*2=30 de litri
1 5 1