Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T15:10:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3a+6b=21-15
3a+6b=6 |:3

a+2b=2

ac+2bc+5c=49
c(a+2b)+5c=49

c*2+5c=49
2c+5c=49
7c=49
c=7

2 5 2
2014-07-21T15:15:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3a+6b+15+21⇒3a+6b=21-15=6
simplificam relatia cu 3⇒a+2b=2
ac+2bc+5c=49
c*(a+2b)+5c=49
c*2+5c=49⇒7c=49⇒c=49:7=7
1 5 1