Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T14:45:33+03:00
100%-10%=90

90%..................27 lei
100%.................x lei
_______________
x=100x27/90
x=2700:90
x=30 lei
5 4 5
2014-07-21T14:50:00+03:00
 \frac{100}{100}=pretul initial al produsului
 \frac{100}{100}- \frac{10}{100}= \frac{90}{100}
 \frac{90}{100}.....27lei
 \frac{100}{100}=a lei
a= \frac{100}{100}*27: \frac{90}{100}=   100%*27:90%=2700%:90=30 lei
 Raspuns:pretul initial este 30 lei
2 4 2