Un cuvant in care
-e sa fie vocala
e sa fie semivocala
i sa fie vocala
i sa fie semivocala
o sa fie vocala
o sa fie semivocala
u sa fie vocala
u sa fie semivocala

2
in total 8 cuvinte
Tel,leagăn,lin,iepure,oua,Leoaica,urs,a bea
Nu sca fara ultimul in,loc de ultimul pune "oarba"

Răspunsuri

2014-07-21T13:33:38+03:00
Elefant, marea ,limba,inimioara,mor,moara,umbra,umblau. Succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T13:37:29+03:00
-e sa fie vocala=burete
e sa fie semivocala=invatatoarea
i sa fie vocala=cimbru/scorțisoară
i sa fie semivocala=leoaică
o  sa fie vocala=autor
o sa fie semivocala=tigroaică
u sa fie vocala=rumeguș
u sa fie semivocala=rouă(roua dimineții)







4 4 4