Răspunsuri

2014-07-21T12:44:11+03:00
Aria patratului = latura²
aria=AB²
aria= 10²
aria=100 cm²
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T12:50:22+03:00
ABCD patrat si AB=10cm rezulta AB=BC=10cm Prin teorema lui Pitagora aflam AC ACpatrat=ABpatrat+BCpatrat=10patat+10patrat= 100+100 =200 radical din 200=10 radical din2 cm A=d1 ori d2/2 =10 radical din2 ori 10 radical din2/2 =10radical din2 la patrat/2 = 200/2=100 cm patrati
2 4 2