1. Precizaţi care dintre afirmaţiile următoare sunt adevărate şi care sunt false:


a) Circuitele prin care nu trece curentul electric sunt circuite închise.


b) Un bec scurtcircuitat luminează mai puternic.


c) Tensiunea electromotoare este o caracteristică a unui generator electric (baterie).


d) Un curent electric este mai intens dacă produce efecte mai mari.


2. Un consumator funcţionează normal:


a) atunci când el este adaptat la generator;


b) numai dacă este subtensionat;


c) numai dacă tensiunea aplicată la bornele sale este strict egala cu tensiunea sa normala.
Alegeţi care este răspunsul corect.


3.Pentru iluminare unui pom de iarna s-a realizat un montaj din 15 becuri legate în serie, fiecare având tensiunea nominală de 30V. Justificaţi dacă acest montaj poate funcţiona la tensiunea de 220V.

2

Răspunsuri

2014-07-21T14:06:21+03:00
1.) a) F b) F c) A d)A 2.) a.) 3.) 15 ori 30= 450 V deci acest montaj nu poate functiona la tensiunea de 220V
Ms!daca ai putea sa-mi si justifici raspunsurile ar fi Ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T16:15:09+03:00
A) Circuitele prin care nu trece curentul electric sunt circuite închise. F
b) Un bec scurtcircuitat luminează mai puternic.F

c) Tensiunea electromotoare este o caracteristică a unui generator electric (baterie).A

d) Un curent electric este mai intens dacă produce efecte mai mari.A

2. Un consumator funcţionează normal:

a) atunci când el este adaptat la generator;

b) numai dacă este subtensionat;

c) numai dacă tensiunea aplicată la bornele sale este strict egala cu tensiunea sa normala. 

3.15X30=450
450V>220V DECI ACEST MONTAJ POATE FUNCTIONA
1 5 1