Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T12:28:50+03:00
De mod                   de timp                   de loc

asa                             azi                        dincolo
astfel                          maine                   acasa
bine                            acum                    aici
desigur                      odata                    inapoi
chiar                           deunazi                dedesubt
anevoie                      alaltaieri
lesne                          atunci
doar
3 4 3
2014-07-21T12:29:26+03:00
De mod:asa,astfel,bine,anevoie,lesne,doar
de timp:azi,maine,acum,odata,,chiar,deunazi,alaltaieri,atunci,
de loc:dincolo,acasa,aici,inapoi,dedesupt.
1 4 1