Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-21T12:17:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2 la a3a = 8 , iar 3 la a2a = 9 => 8<9
1 5 1
2014-07-21T12:18:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2³= 2*2*2= 4*2=8

3²=3*3 =9

2³  casuta de comparat 3²
8                 <                    9
2³                <                    3²