Virgula, ca semn de punctuatie,marcheaza in structura citata delimitarea unei apozitii de restul comunicarii.
stai ca am gresit, era delimitarea unui vocativ
:D
substantivul prietene este in vocativ

Răspunsuri

2014-07-21T11:53:31+03:00
Virgula are rolul de a separa substantivul in cazul vocativ ''prietene'' de restul propozitiei.
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-21T11:57:25+03:00
Virgula din secventa data are rolul de a separa o constructie in cazul vocativ de restul enuntului.
ma poti ajuta si la compuneri care sunt tot pe pagina mea