Răspunsuri

2014-07-21T09:50:46+03:00
- piatra, piatra si iar piatra - repetitie
  aliaj tare ca piatra - comparatie
  inima de piatra - metafora

- piele fina ca matasa - comparatie
  razele tes o matasa - metafora
  matasa se naste ca locuinta a unui vierme - personificare

- om in floare - metafora
  floare mirata - personificare
  casa frumoasa ca o floare - comparatie
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T10:24:54+03:00
Paitra de munte-epitet
piatra nerabdatoare-personificare
tare ca piatra-comparatie

matase fina-epitet
matase prietenoasaa-personificare
fin la atingere ca matasea

floare de cristal-epitet
floare harnica-personificare
splendida ca o floare
7 3 7