Salutare, din nou, am o mica problema la aceste exercitii, sper ca ma puteti ajuta:
Fie f:R-->R,f(x)=(m-2)x+3m-7.
a) Determinati m apartine R pentru care punctul M(-1,3)se gaseste pe graficul functiei.

Fie functia f:R-->R, f(x)=(m-3)x+2n+1. Determinati valorile lui m si n pt. care graficul functiei contine punctele A(-1,2) si B(2,5).

2

Răspunsuri

2014-02-09T17:34:04+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T17:52:37+02:00
M(-1,3) apartine Gf rezulta ca f(-1)=3 ,(m-2)*(-1)+ 3m-7=3 rezulta ca -m +2+ 3m-7=3,  2m=3-2+7 ,2m=8 rezulta m=8\2 ,m=4
1 5 1