Un cuvant cu literele o s m f r f a u t.alt cuvant cu literele p u a r i t r f.


2
cuvantul trebuie sa contina toate literele acelea sau doar cateva?
multumesc pentru ajutor dar nui dau de cap deloc intradevar cu toate literele
un cuvant format din literele o s m f r f a u t . si un alt cuvant format din literelep u a r i t r f

Răspunsuri

2014-07-20T23:44:18+03:00
Fosfor purita..
......................................................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T09:07:57+03:00
 - fat-frumos
 - friptura