Răspunsuri

2014-07-20T21:17:38+03:00
Nu se spune numere de o cifra se spune pur si simplu cifra.
Cifrele divizibil cu 2 sunt cifrele pare,adica cele care se impart exact la 2 cu un cat exact ,fara rest.
Iar acestea sunt 2,4,6 si 8
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-20T21:17:58+03:00
In primul rand sunt DIVIZIBILE: numere care se impart exact la 2. Numerele sunt: 2, 4, 6, 8. Succes!
1 5 1