ce valoare gramaticala are "ci" din fraza :

Lumea asta nu e cum o vezi, ci cum o stii ca este.

2
placerea este de partea mea :D , daca te mai pot ajuta imi poti scrie la mesaje
O seala frumoasa va doresc
seara*
Nu cred ca este predicativa ca este o conjunctie subordonatoare!
este conjuctie coordonatoare adversativa ce coordoneaza 2 propozitii de acelasi fel, citeste teoria :D

Răspunsuri

2014-07-20T21:02:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-20T21:13:56+03:00
conjunctie adversativa, cu rol coordonator in fraza, mai precis coordoneaza 2 Predicative