Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-20T20:43:55+03:00
Do major este relativa majora a gamei date....
4 4 4
2014-07-20T20:54:39+03:00
Fiecare acord major are o relativa minora, aflata la o terta mica(3m) descendenta fata de tonica. Asadar, DO Major are relativa minora pe LA minor. LA fata de DO se afla la interval de 3m. La randul lui acordul LA minor are relativa majora pe DO Major.
4 5 4