Răspunsuri

2014-07-20T20:43:25+03:00
CH2=CH-CH=CH2 + 11/2 O2 ---> 4 CO2 + 3 H2O
54 g butadiena.........11/2 * 22,4 l O2
43,2 g butadiena...........x l O2           x = 58,56 l O2
V aer = V O2 * 100/21 = 469,3 deci D este raspunsul corect

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-20T21:42:39+03:00
1)iN PRIMUL RIND SCRIEM ECUATIA
2)CH2=CH-CH=CH2 + 11/2 O2 ---> 4 CO2 + 3 H2O
3)ALCATUIM SCHEMA SI PROPORTIA SI OBTINEM
54 g butadiena.........11/2 * 22,4 l  DE O2
43,2 g butadiena...........x l  DE O2          
  DECI x = 58,56 l  DE O2
V aer = V O2 * 100/21 = 469,3 deci D este raspunsul corect
R/s : D
1 5 1