Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-20T17:17:25+03:00
A²-2a+1 +b² +6b+9=0

(a-1)²+(b+3)²=0

|a-1|=0   ∧  |b+3|=0
a-1=0           b+3=0
a=1                b=-3
1 5 1
2014-07-20T21:44:59+03:00
Deci comform ipotezei avem,
a²-2a+1 +b² +6b+9=0
deci mai poate fi scris  ca

(a-1)²+(b+3)²=0
Atunci obtinem ca |a-1|=0    iar   |b+3|=0
a-1=0           b+3=0
a=1                b=-3
R/s; a=1 ,  b=3