Maria andrei si ciprian au adunat 91 castane. andrei a adunat cat jumatate din castanelor adunate de maria iar ciprian a adunat cat jumatate din numarul castanelor adunate de andrei . cate castane a adunat fiecare?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T17:04:24+02:00
Maria=52
andrei=26
cir 13
era 26 ....c=a/2=26/2=13
ai inteles?:)
MIE TREBUIE SA AMI DEA 91 DE CANE
SCZ
CASTANE
2014-02-09T17:11:10+02:00