Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-20T13:50:19+03:00
113+(113*8)=2000-y+y:y
113+904=2000-y+y:y
1017=2000-y+y:y
y:y=0
1017=2000-y
y=2000-1017=983
4 4 4
2014-07-20T13:59:08+03:00
Rezolvare:
113+(113*8)=2000-y+y/y
113+904=2000-y+y/y
1017=2000-y+y/y
y/y=1
1017=2000-y+1
1017-1=2000-y
2000-y=1016
y=2000-1016
y=984

Proba:
113+(113*8)=2000-y+y/y
1017=2000-984+984/984
1017=1016+1
1017=1017.
1 2 1