Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T17:12:19+03:00
SinA=?
sinC=3/5 , de aici ne rezultă că unghiurile ascuţite sunt A şi C , B este unghi drept , aşadar catetele sunt AB şi BC , ipotenuza este AC . 

AB=6cm
BC=10cm 
AC=?

AC²=BC²+AB²
AC²=6²+10²
AC²=36+100 , AC=√136 , AC=2√34. 

sinA=BC ⇒sinA = 10           
          AC             2√34 ,            raţionalizăm şi avem : 

sinA=10√34
          68 
sinA=5√34
         34
9 3 9
2014-07-19T17:15:44+03:00

AC la patrat=BC la patrat+AB la patrat

AClapatrat=6^2+10^2
ACla patrat=36+100 , AC=√136 , AC=2√34. 

sinA=BC ⇒sinA = 10           
          AC             2√34 ,           

sinA=10√34
          68 
sinA=5√34
         34
2 3 2