În secvenţa ,,n-auzi" cratima a fost folosita pentru elidarea vocalei ,,u" şi rostirea în tempo-rapid a expresiei.
Cratima din segventa data marcheaza elidarea unei vocale sau rastirea impreuna a doua cuvinte diferite.
In secventa ,,n-auzi'' cratima este flosita pentru diminuarea numarului de silabe si inlocuieste vocala ,,u''

Răspunsuri

2014-02-09T16:53:53+02:00
Il inlocuieste pe litera u
Este mult mai mult, are si alte roluri in aceasta secventa.
Cratima,semn de ortografie,folosit pentru a inlocui vocala "u".
cratima are rolul de a inlocui pe u si de a desparti doua parti de vorbire diferite
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T16:55:05+02:00
CRATIMA,CA SEMN DE ORTOGRAFIE,MARCHEZA LIPSA VOCALEI U,PERMTE ROSTIREA IMPREuNA A 2 CUVINTE DiFERITE,nu formeaza diftong,REDUCE NR DE SILABE CU UNA
10 4 10
POTI SA-MI DAI PTR CEL MAI BUN RASPUNS TE ROG???
Este ``evita`` nu ``ajuta`` formarea unui diftong
AAAA IMI PARE RAU IN CAZULL ASTA NU FORMEAZA DIFTONG