Nr 36 este divizibil cu nr ...
Nr ...... este divizibil cu 5
Un multiplu al nr 17 este ......
Nr 8 este un divizor al nr .....
Divizorii proprii ai nr ...... sunt 2 si 3.
Multiplii lui 15, mai mici decat 48 sunt......
Nr .... are ca divizori improprii pe 1si 72
Nr divizorilor nr 24 este egal cu .....
Un divizor comun al nr 124 si 250 este egal cu ....
Un multiplu comun al nr 10 si 15 este egal cu ...
D18=.....
D20=.....
D35=.....
Va rog ajutati-ma!

2
:))) ai si tu caiet de vacanta ? de a 6-a ? si eu am la fel , vezi ca si eu am pus niste intrebari din el :)
chiar aum il lucrez :(( dar dupa plec in vacanta :))

Răspunsuri

2014-07-19T15:03:00+03:00
Nr 36 este divizibil cu nr ..6.
Nr ...10... este divizibil cu 5
Un multiplu al nr 17 este ...34...
Nr 8 este un divizor al nr ...4..
Divizorii proprii ai nr ...6... sunt 2 si 3.
Multiplii lui 15, mai mici decat 48 sunt...0,15,30,45...(15x1=15,15x2030,15x3=45)
Nr ..72.. are ca divizori improprii pe 1si 72
Nr divizorilor nr 24 este egal cu .8(1,2,3,4,6,8,12,24)....
Un divizor comun al nr 124 si 250 este egal cu 2....
Un multiplu comun al nr 10 si 15 este egal cu ...30
D18=..1,2,3,6,9,18
D20=...1,2,4,5,10,20
D35=..1,5,7,35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T15:12:57+03:00
Nr 36 este divizibil cu 1, 2, 3,4,6,9,12,18,36
Nr care au ultima cifra 0 sau 5   este divizibil cu 5
Multiplu  lui 17 este 34
N 8 este divizor al numarului 16
Divizorii proprii ai numarului 6 sunt 2 si 3
multiplii lui 15 mai <48 sunt :15,30,45
Numarul 7a are divizorii improprii pe 1 si 72
nr divizorilor lui 24 este 5(2,4,6,8,12)
un divizor comun al numerelor 124 si 250 este 2
un multiplu comun al numerelor 10 si 15 este 30
d 18=2,3,6,18,9
d 20=2,4,5,10,20
d 35=5,7,1,35
1 5 1