Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T14:34:43+03:00
.florile sunt plapande si nestiutoare ,se apara si ele cum pot,se cred nemiapomenite cu spinii lor
florile sub atingerea vânticelului dansează pentru soare
florile sunt simblouri frumoase ale naturii
fiecare floare este un suflet deschizandu-se catre natura
veselia omului e ca mirosul florilor;ea nu se inalta din sufletele vestede
ce loc dezolant ar fi lumea fara nici o floare
parfumurile sunt sentimentele florilor
natura florilor consta in inflorire
atunci cand se deschid florile,albinele vin neinvitate
parfumul e istoria unei flori

39 4 39
2014-07-19T15:05:10+03:00
Florile multumesc soarelui printr o simfonie de culori.Pamantul zambeste prin flori
13 3 13
florile multicolore gingase active jucause iubitoare de soare frumoase cuminti
multumesc