1.-Ce ati dori sa cumparati de la noi ?
-Va rog , 5 legaturi de ridichi , o conopida si 6 kg de rosii.
-Toate acestea va costa numai 98 lei , zice vanzatoarea.
-Cred ca ati gresit calculul , spune Monica.
a)Pe ce proprietate a numerelor se bazeaza Monica cand nu este de acord cu suma de 98 lei ?

(prevcizez ca : ridichi = 3lei legatura , conopida=15 lei bucata si rosiile=10 lei kilogramul)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T13:40:25+03:00
A)Monica se bazeaza pe divizibilitatea numerelor naturale la 3 si 5.
ok imi cer scz ca te am contrazis ! doar ce mi-am inceput caietu de vacanta si vad ca am uitat o gramada de lucruri :))
nu-i nimic:)
Dar la asta : Daca Monica ar fi cumparat 10 legaturi de ridichi , 2 conopide si cateva kilograme de rosii , cum ar trebui sa fie suma de plata ?
Suma ar trebui sa fie multiplu de 10.
ok ms mult ! :*
2014-07-19T13:53:55+03:00