Buna tuturor!
Ma puteti ajuta la aceasta problema?

La o serbare participa,din clasa noastra,26 copii.La dans sunt cu 6 copii mai mult decat la cor.

Cati copii sunt la dans si cati la cor?

2
Va rog sa imi raspundeti cat mai curand!Va multumesc.
cu segmente sau algebric?
d=copii dans c=copii cor d+c=26 d=c+6 (inlocuim) c+6+c=26 2c+6=26 2c=26-6 2c=20 c=20:2 c=10
merci

Răspunsuri

2014-07-19T13:36:51+03:00
D - dans
c - cor

d+c=26
d=c+6

c+6+c=26
2c=26-6
2c=20
c=20:2
c=10 copii

d=10+6
d=16 copii
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T13:42:08+03:00
C    I---I
                       }26
D  I---I-6I       
    
26 - 6 = 20
                           1.  Cati copii sunt la cor?
                                         20 : 2 = 10
                             2. Cati copii participa la dans?
                                         10 + 6 = 16
                                                        R.: 16 copii la dans si 10 copii la cor