Răspunsuri

2014-07-19T12:55:57+03:00
Cornuri
coarne
baruri
bare
arcuri 
arce
mase 
mese
nivele 
niveluri
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T13:51:50+03:00
CORN : corni, coarne, cornuri
1. Cornii au inflorit. ( arbori cu flori galbene )
2. Coarnele tapului sunt inconvoiate. ( excrescente ale rumegatoarelor )
3. Imi plac cornurile cu ciocolata. ( produse de panificatie )
BAR : baruri , bari
1. In Bucuresti sunt numeroase baruri . ( local )
2. Barii sunt unitati de masura ale presiunii.
MASA
1. Mesele populare nu au fost de acord.
2. Mesele sunt obiecte de mobilier.
NIVEL : nivele, niveluri
ARC : arcuri, arce
1. Ne-am jucat cu niste arcuri.
2. Am vazut arcele de cerc. 




12 4 12