Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T10:08:50+03:00
104, 122, 140, 212, 230, 302, 320, 410.

2014-07-19T10:16:20+03:00
302, 410 , 122 , 212 , 104. -  am scris cateva -
Asa e ai dreptate
Da , dar nu conteaza atata timp cat ultima cifra din numar este para. ;]
pai a spus trei numere pare
Mai , a zis numere pare de trei cifre. Nu stiu cum sa iti explic , dar pe bune ..
bn bn nu ma intereseaza ,fie cum zici tu