Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T08:33:15+03:00
 LISTA DE LECTURICLASA a IX-a
Pentru tema Joc şi joacă:
1.Ion Creangă, Amintiri din copilărie;
2.Mircea Cărtărescu,REM;
3.Lewis Caroll, Alice în ţara minunilor,
Pentru temaLumi fantastice:
1.Mihai Eminescu,Sărmanul Dionis,
2. I. L. Caragiale,La Hanul lui Mânjoală, Kir Ianulea, CalulDracului,
3. Mircea Eliade,Sarpele, Domnisoara Christina;
4.V. Voiculescu,Lostrita;5.Stanislaw Lem,Solaris,
6. Jean-Claude Carriere,Cercul mincinoșilor
Pentru temaŞcoala:
1.I. L. Caragiale,Bacalaureat ,Triumful talentului,
2.Mircea Eliade,Romanul adolescentului miop;
3. J. D. Salinger,De veghe în lanul de secară;
4.L. Blaga, Hronicul şi cântecul vârstelor;
5.Marin Preda, Viaţa ca o pradă
Pentru temaIubirea:
1.G. Galaction,De la noi la Cladova;
2.Mircea Eliade,Maitreyi;; Shakespeare,Romeo şi Julieta;
3.M. Eminescu (Dorinţa, Floare albastră, Sara pe dealetc.),
4.G. Coşbuc (Mânioasă, Nu te-ai priceput ,Rea de platăetc.) .
3 5 3
2014-07-19T11:20:04+03:00