Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T23:52:51+03:00
A+a+1+a+2+a+3+a+4=105
Am notat a, a+1 etc. numerele consecutive caci unul este mai mare ca celalalt cu 1.
Daca adunam fiecare a ne da 5a. Si daca adunam si numerele ne da 10 si astfel avem :
5a +10 =105| -10
 Scadem 10 ca sa scapem de el si avem:
5a=95 |:5
 Si aflam ca a=19, Celelalte numere sunt: 20, 21, 22 si 23.
Sper ca te-am ajutat si ai inteles.
4 5 4
2014-07-19T00:07:12+03:00
A+(a+1)+(a+2)+(a+3)+(a+4)=105
1+2+3+4=10
105-10=95
a+a+a+a+a=95
5a=95/:5
a=19
a+1⇒19+1=20
a+2⇒19+2=21
a+3⇒19+3=22
a+4⇒19+4=23

Acestea sunt numerele.
Sper ca te-am ajutat!


2 5 2