Un termen al adunarii este 425,al doilea mai mic decat primul,iar al treilea este cu 46 mai mic decat al doilea.afla suma celor trei termeni

2
al doilea este cu 36 mai mic decat primul
Dar de ce mi-ai multumit inainte sa-ti dau raspunsul?

Răspunsuri

2014-07-18T22:27:33+03:00
425-36=389 (al doilea numar)
389-46=343 (al treilea numar)

Suma

425+389+343=
814+343=1157

Sper ca te-am ajutat!
bine noapte buna,pa
Da te mai ajut, dar nu tot timpul, caci nu voi mai avea timp pentru obtinerea punctelor.
Noapte buna tie, eu mai stau.
Pa!
poti sa ma ajuti si pe mine la ceva?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-19T00:28:58+03:00
425 - 36 = 389 al doilea numar
389 - 46 = 343 al treilea numar
425 + 389 + 343 = 1157 suma celor trei numere 
 
da exemplu de sase cuvinte in care litera x sa ocupe pozitii diferite
extemporal, xerox, palux, Ruxandra, Xenia, reexaminare, taxa, xilofon, plexiglas,