Scrie verbele de mai jos la modurile si timpurile precizate
a incepe indicativ,perfect simplu,persoana a 3-a, plural .............................
a schimba gerunziu .............................
a inchide indicativ,viitor,persoana a 2-a,plural ...........................
a face participiu .............................

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-18T19:18:14+03:00
Incep Schimband Veţi schimba Facut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T19:19:41+03:00
Ei incepusera.
Schimband
Voi veti inchide.
De facut.

3 5 3