Răspunsuri

2014-07-18T18:46:33+03:00
Nu este adevarat. Nu conteaza daca pui pe in fata. Important este sa te ghidezi dupa intrebarea functilor sintactice.
deci si eu te pot ajuta oricand
bafta in continuare
mersi la fel
prieteni?
sigur
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T20:04:30+03:00
Da este adevarat ca "pe" înaintea unui substantiv sau înlocuitor îndeplinite f.s de compl direct

ex: pe Mircea          Pe cine ?
      pe baiat
      pe el 
      pe amandoi
      

2 5 2