Pentru cele 5 creioane pe care le-a,Vlad a platit cu 9 lei mai mult decat suma platita de Madalina ptr 2 creioane de acelasi fel.Cati lei a platit Vlad ,stiind ca a mai cumparat o carte cu 18 lei?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T17:52:44+03:00
Notam: X-creioane
y-carte
5x=2x+9lei
5x-2x=9
3x=9
x=3 lei => un creion costa 3 lei
5*x= 5*3=15
A platit= 5x+y=15+18=33 lei
e ok asa ? :-p
da da mersi :-)
cu placere
eu explic totul prin matematica :D
obinuinta :))
eu sunt pe clasa a-3-a si nu prea am inteles problema
oki
  • Utilizator Brainly
2014-07-18T18:20:20+03:00
Notam: X-creioane y-carte 5x=2x+9lei 5x-2x=9 3x=9 x=3 lei => un creion costa 3 lei 5*x= 5*3=15 A platit= 5x+y=15+18=33 lei