Cu placere ! Am vrut sa-ti dau raspunsul la "raspunsuri" dar o fereastrea a fost ocupat de un coleg ce Brainly care punea o intrebare.
Imi pare rau
sunt incepator si nu am stiut
In cazul asta esti iertat, mai ales ca nu ai facut intentionat. Succes in continuare !
Multumesc :)
Cu placere

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T16:11:10+03:00
X²(x-1)-4(x-1)=  (x-1)(x²-4)=(x-1)(x-2)(x+2)
1 5 1
2014-07-18T19:43:30+03:00
x^3 - x² - 4x + 4 = x²(x - 1) -4(x - 1) = (x - 1)(x² - 4) = (x - 1)(x - 2)(x + 2)