Răspunsuri

2014-07-18T16:00:03+03:00
Depinde si foarte mult de tine, cat de usor retii, cum retii mai usor si asa mai departe.

Prima data se invata lectiile de pronuntare a cuvintelor si timpurile.
Poti sa te uiti pe youtube la tutoriale pentru a invata limba franceza.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T16:08:13+03:00
Trebuie sa o intelegi si sa ai un profesor bun. Primele lectii sunt ceva gen : Formulele de salut , Pronumele , Familia si niste verbe. Gramatica este putin mai complicata. Daca esti in primul an , prin semestrul al 2-a o sa intalnesti gramatica ..mai complexa. Adica mai grea decat in primul semestru . Sper ca te-am ajutat!