Dacă fiecare membru al mulțimii A este și membru al mulțimii B, atunci A se spune că este submulțime a lui B, și se scrie că .

Dacă A este o submulțime a lui B, dar nu este egală cu B, atunci A se numește submulțime proprie a lui B, ceea ce se scrie .

Care e diferenta intre folosirea celor doua semne? Folosesti
doar cand A = B?

Mersi.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T16:07:27+02:00
Una este incluziune stricta, cealalta este incluziune.
In primul caz folosesti un U rotit, in cel de-al doilea folosesti un U| rotit.
In primul caz multimile nu pot sa coincida, in cel de-al doilea pot.
Ca o concluzie:
Folosesti A U| B in 2 cazuri:
- cand A este U B
- cand A este = B
deci functioneaza pe principiul semnului `mai mic sau egal`? :))
Exact. :) Buna analogie.
:) ok, mersi pentru explicatii.
Sa cresti mare ! :)
2014-02-09T16:14:44+02:00
Acolo unde ai scris si se scrie ca si ceea ce se scrie , trebuie sa completezi tu ?
nu, nu pot adauga semnele. intra pe link-ul de pe wikipedia la subtitlul submultimi, http://ro.wikipedia.org/wiki/Mul%C8%9Bime