Un dreptunghic cu catetele de 6 si 8 are lungimea medianei corespunzatoare ipotenuzei egala cu .
2.fie dreptunghiul ABCD si O punctul de intersectie al diagonalelor .daca ariu lui aob = 6 cm patrati atunci aria dreptunghiului este de
3.rezultatul calcului (x+1) ^2+(x-1)^2
4.rezultatul calcului (2x-5)^2-4(x-3)(x+3)
5.media geometrica si aritmetica a numerelor a=5rad2-7 si b=5rad2+7

2

Răspunsuri

2014-07-18T14:57:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1)ΔABC, mas<A=90 grade
BC²=AC²+AB²=6²+8²=36+64=100  ⇒BC=10cm

AM-med
AM=BC/2= 10/2=5 cm

2)A ABCD=4*A ΔAOB=4*6=24cm²

3)x²+2x+1-x²+2x-1 se reduc  x² cu -x²  si 1 cu -1   si rezultatul final este 4x

4)(2x-5)²-4(x-3)²= [(2x-5)-2(x-3)][(2x-5)+2(x-3)]=  

=(2x-5-2x+6)(2x-5+2x-6)= (4x+1)(4x-11)

5)mg=√ab

mg=√(5√2-7)(5√2+7)= √50-49= √1=1

ma=(a+b)/2=  (5√2-7+5√2+7)/2=  10√2/2= 5√2
ai scris +
si eu am pus + din greseala acum am vazut
asa da 4x
miki,, la 5 aritmetica?
a,da, mersi ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T15:14:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Ipotenuza²=6²+8²=36+64=100=10²
Ipotenuza=10
Intr-un triunghi dreptunghic mediana corespunzatoare ipotenuzei are o lungime egala cu jumatate din cea a ipotenuzei.
Mediana =10:2=5

2.Aria ΔAOB=(l*L:2):2=L*l:4=6
Arie Dreptunghi=L*l=24 cm²

3.(x+1)²-(x-1)²=x²+2x+1-x²+2x-1= 4x

4.(2x-5)²-4(x-3)(x+3)=4x²-20x+25-4x²+36= -20x +61

5.media geometrica si aritmetica a numerelor
a=5√2-7 si b=5√2+7

media geometrica:
√((5√2-7 )*(5√2+7))=√(5²*2-7²)=√(50-49)=√1=1
media aritmetica:
(5√2-7 +5√2+7):2=2*5√2:2=5√2

of si iar of
si semnul,in fine
pai fiecare termen e cu semnul lui: -20x si +61
of of
vezi ca ti-am corectat cum iti place tie