Gandeste-te la un numar.Adauga-i 4 ,tripleaza suma,apoi scade intreitul numarului 8.Rezultatul obtinut va fi dublul numarului 3. Numarul la care te-ai gandit este:
a.predecesorul succesorului numarului 7
b.vecinul mai mic a lui 5
c.intreitul numarului 3
d.cea mai mare cifra para mai mica decat 8.

2

Răspunsuri

2014-07-18T14:37:31+03:00
(a+4)*3-3*8=2*3

(a+4)*3 -24=6

(a+4)*3=6+24

(a+4)*3=30

(a+4)=30:3

a+4=10

a=10-4

a=6

raspuns varianta d
ce e cu steluta aia
inseamna inmultitit sau ori (poate fi scris si ca x)
da mersi
n-ai pentru ce ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T14:57:13+03:00
(a + 4) x 3 - 8 x 3 = 2 x 3
(a + 4) x 3 - 24 = 6
(a + 4) x 3 = 6 + 24
(a+  4) x 3 = 30
a + 4 = 30 impartit la 3
a + 4 = 10
a = 10 - 4
a = 6

Raspunsul corect este d. cea mai mare cifra para mai mica decat 8 .
1 5 1