1) indicati ce parte de vorbire sunt cuvintele subliniate mai jos: Cainele rau l-a muscat rau pe un rau. Toamna se numara bobocii. Intr-o toamna am auzit multe povesti la Hanul Ancutei. Se zareau urmele pasilor unui urias. Avea mina unui om obosit.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T14:27:00+03:00
(cainele) rau=adjectiv propriu-zis
(muscat) rau=adverb de mod 
un rau = substantiv comun

toamna= adverb de timp
intr-o toamna = substantiv comun  

unui urias=substantiv comun
obosit=adjectiv propriu zis 

12 4 12
2014-07-18T14:28:50+03:00
1)(cainele) rau=adjectiv provenit din adverb de mod

(l-a muscat) rau= adverb de mod

pe un rau= substantiv comun simplu

2)toamna=substantiv comun simplu

intr-o toamna=adverb de timp

3)unui urias=substantiv comun simplu

4)obosit=adjectiv propriu-zis
13 3 13