Un elev avea de rezolvat 10 probleme, dar nu a rezolvat decat 8 .Cu cat la suta nu a realizat ceea ce isi propuse?

2
daca mai spui boss, iti dau avertizare
aici e site de teme, nu de prostii
bine gata
asa :D
Pai boss eu cred ca 80%¿

Răspunsuri

2014-07-18T13:37:28+03:00
10 probleme_______100% 8 probleme________x% x=8•100/10 x=80%
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-18T13:38:08+03:00
10 probleme=100%
8 probleme=x
x=80%
100/100-80/100=20/100
Elevul nu a rezolvat 20%.
El nu a realizat ce-a ceea ce isi propune 80%.
1 5 1