(x+2)la a3-a este (x+2)la a 2-a* (x+2) adica (x patrat + 4x +4 ) ( x+2) =x la a 3-a +4x patrat +4x+2x patrat +8x+ 8= .......
Formula: x la a 3-a +2•x•3+2la a 3-a
Iasminaandreea vreisa ne zici ceva important?
sau doar apesi pe tastatura?

Răspunsuri

2014-07-18T13:29:26+03:00
(x+2)³ ,        conform formulei de calcul prescurtat este egală cu : 

x³ +6x² +12x + 8 . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T13:30:47+03:00
Daca esti incepator, si vrei sa stii mecanismul inmultesti :
(x+2)(x+2)(x+2) =(x²+4+4x)(x+2)=x³+2x²+4x+8+4x²+8x=x³+6x²+12x+8

Daca nu, exista formula:
(x+y)³ = x³+3x²y+3xy²+y³
Deci
(x+2)³=x³+3x²*2+3x*2²+2³=x³+6x²+12x+8


1 5 1