Buna ziua ,am cateva o nelamurire la limba engleza!Sper ca cineva ma va ajuta.

Prima:

Choose adjectives from the box below and fill in the blanks:

-clean,small,new,large,nice,bright,red,dirty,old,short,bad,messy,happy.

a........ room | a............plate | a...........child

................ ...................... .......................

................ ........................... ........................

................ ......................... .........................

................ .......................... ..........................

Deci :nu prea stiu daca le-am ordanat corect,mai vreau o parere.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T11:55:36+03:00
A -clean room
-small
-large
-bright
-old

a -new plate
-red
-dirty
-clean
-small

a -bad child
-happy
-messy
-short
-nice

Merge si: bright and old plate? si messy room?
la plate nu merge, dar merge si messy room
Multumesc mult de tot! Ma bucur ca sunt adolescenti,copii si poate cr hiaadulti care ne ajuta la greu :))))
poate chiar adulti *
n-ai pentru ce ;)
  • Utilizator Brainly
2014-07-18T12:20:34+03:00
a clean room,                           a red plate,                      a happy child,
a small room,                           a dirty plate,                    a messy child,
a now room,                             a  short plate,                  a short child,
                                                  a clean plate,                   a nice child
a large room,                           a small plate,
a bright room,                         a now plate
a old room,
a messy room

1 5 1