Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T11:14:28+03:00
X²-y²=45

(x-y)(x+y)=45
(x-y)*5=45

x-y=45:5
x-y=9

-(y-x)=9
y-x = -9

5y-5x=5(y-x)= 5* (-9)= -45
mersi
n-ai pentru ce si acum ai si de unde alege, e mai bine sa ai 2 variante ;)
eu afalsem aiurea x-ul si y-cul dar nu era nevoie, ca rezultatul problemei se putea obtine rapid...
;)
2014-07-18T11:17:47+03:00
x+y=5
x²-y²=45

x²-y²= (x+y)(x-Y)=5(x-y)=45
=>5x-5y=45

=>-45 =5x-5y