Răspunsuri

2014-07-18T11:46:42+03:00
Triunghiul ADC este dreptunghic isoscel, deci DC=AD=24\sqrt{3}.
În triunghiul dreptunghic ADB avem \cot 60^{\circ}=\frac{BD}{AD}=\frac{BD}{24\sqrt{3}}.
Rezultă BD=24\sqrt{3}\cdot\frac{1}{\sqrt{3}}=24. Rezultă că BC=24+24\sqrt{3}.
Din triunghiul ADC avem AC=24\sqrt{3}\cdot\sqrt{2}=24\sqrt{6}.
Din triunghiul ADB avem AB=\frac{24\sqrt{3}}{\sin 60^{\circ}}=48.
Atunci perimetrul este 72+24\sqrt{3}+24\sqrt{6}
vezi ca AC este 24√6 nu 24√3...
Da, am corectat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T12:01:06+03:00
Daca <C=45, si <ADC=90, atunci ΔADC este isoscel cu AD=DC=24√3
sin 45= √2 / 2 =AD / AC
=> AC= 24√6

in ΔABD
sin B= √3 / 2 =AD/AB
AB= 48√3 / √3 = 48
cos B= 1/2=BD /AB =>
BD= AB /2=24

=> BC=BD+DC=24+24√3

Perimetru = AB+BC+AC= 48+ 24+24√3+24√6=72+24√3+24√6
1 5 1