La ora de biologie, un elev a aflat mai multe informaţii despre corpul uman:
a) La 12 ani, lungimea capului reprezintă 1/8 din înălţimea unei persoane.
b) Corpul uman are circa 640 de muşchi, dintre care 400 sunt muşchi scheletici. Calculaţi procentul reprezentat de muşchii scheletici din muşchii corpului uman.
c) Sângele reperezintă 6% din greuttea corpului. Cât sânge are elevul în organism dacă greutatea sa este de 45 kg?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-18T01:16:22+03:00
A)
Punctul a, nu are intrebare, dar presupun ca se cere procentul.
1 * 100/8 = 12,5%

b)
400 * 100 / 640 = 62,5%

c)
6% din 45Kg = 6 * 45 / 100 = 270 / 100 = 2,7 Kg



2 5 2
2014-07-18T08:50:43+03:00
A)1*100/8=12,5%
b)400*100/640=62,5%
c)6*45/100=270/100=2,7%