Intr-o livada s-au plantat copaci asezati cate 6 pe rand din care 42 sunt meri si 24 sunt peri . Cate randuri s-au plantat in livada?

Răspunsuri

2014-07-17T18:17:42+03:00
Din insesitul numarului 42 scade insesitul numarului 24
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-17T18:20:51+03:00
La un magazin s-au adus 42 de masinute si de 6 ori mai putine papusi. S-au vandut 24 de masinute si de 6 ori mai putine papusi.
Cate papusi au ramas la magazin?
Sper ca ti-am fost de folos!
Multumesc mult!
si eu iti multumesc