Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-17T17:21:07+03:00
Adica pentru a putea pretui cartea ,valoarea ei,pentru a putea sti prin ce trec oamenii care le scriu(scriitorii) trebuie sa fii insuti un scriitor,ca apoi sa stii cita munca s-a depus pentru o singura carte. Sper ca te-am ajutat.Un multumesc te rog !!!
2 5 2
2014-07-17T17:55:24+03:00
Fiecare carte se adreseaza unei anumite categorii de varsta.uneori pentru a intelege cu adevarat cartea si ceea ce a vrut sa transmita autorul trebuie  ori sa fi trecut si tu prin intamplari asemanatoare ori sa fii atat de matur ca sa le poti intelege.
1 1 1